ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr LSG 15A
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ترازوی فروشگاهی توزین صدر LSG 15A

نوع صفحه نمایش: LCD
ظرفیت: 30 کیلوگرم

معرفی ترازو فروشگاهی توزین صدر LSG 15A

ترازوی فروشگاهی مدل LSG 15A یکی از محصولات شرکت ایرانی توزین صدر است که برای استفاده در محیط های فروشگاهی، تولیدی ها و انبارها یک گزینه ایده آل به شمار می آید. این ترازوی فروشگاهی ظرفیت وزن گیری 30 کیلوگرم با دقت 2 گرم را دارد و از جمله ترازوهای دقیق موجود در بازار به شمار می آید.

بدنه ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr LSG 15A از پلاستیک مقاوم نشکن و سینی آن از استیل ساخته شده که باعث طول عمر و دوام بالای این دستگاه شده است. از این جهت می توان از این ترازو در محیط های دارای شرایط نامساعد نیز به سادگی استفاده کرد. در رابطه با سینی این ترازوی دیجیتال باید به این نکات اشاره کنیم که این سینی به صورت تخت طراحی شده و دارای ابعاد 40*25 سانتی متر می باشد.

 

معرفی ترازو فروشگاهی توزین صدر LSG 15A

 

نمایشگر ترازوی توزین صدر LSG 15A از نوع LCD است که قابلیت نمایش قیمت اجناس تا 6 رقم، قیمت کل تا 7 رقم و وزن تا 5 رقم را داراست. همچنین امکان نمایش ساعت، تاریخ و روز هفته بر روی این نمایشگر وجود دارد.

صفحه کلید ترازو دیجیتال فروشگاهی توزین صدر LSG 15A که قسمت حافظه های آن را تشکیل می دهد، دارای 126 کلید است که تعداد 126 حافظه مستقیم را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین تعداد حافظه های غیرمستقیم این ترازو برابر با 6000 حافظه است که مقدار قابل توجهی به حساب می آید.

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr LSG 15A

یکی از ویژگی های ترازوی فروشگاهی مدل LSG 15A مجهز بودن آن به پرینتر و قابلیت چاپ انواع لیبل، بارکد تجمیعی و بارکد سطر (هم به صورت مستقل و هم بر روی رسید یا لیبل) است که به خصوص در انبارهای فروشگاه ها کاربرد بالایی دارد. با استفاده از این قابلیت می توانید اجناس را وزن و بلافاصله اطلاعات آن را در قالب بارکد بر روی کاغذ معمولی یا کاغذ پشت چسب دار (لیبل) چاپ نموده و بر روی کالا نصب نمایید.

 

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr LSG 15A

 

نرم افزار ارائه شده با ترازو فروشگاهی لیبل دار توزین صدر LSG 15A امکان طراحی اختصاصی لیبل، رسید، بارکد و فرمت چاپ را به شما می دهد که متناسب با شرایط و محیط کاری خود می توانید آنها را طراحی و چاپ نمایید. همچنین ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr LSG 15A دارای نرم افزار فارسی مدیریت نیز هست که امکان گزارش گیری در فرمت های مختلف و براساس معیارها و فیلدهای متفاوت را به صورت جزئی، کلی یا تفکیکی برای شما ایجاد می کند.

 

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr LSG 15A

 

ترازو لیبل زن توزین صدر مدل LSG 15A از لحاظ درگاه های ارتباطی نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد و می توان آن را به بارکد خوان (از طریق پورت USB)، کشوی پول و دستگاه کارت خوان متصل نمود. ضمن اینکه این ترازوی پرینتر دار به پورت LAN نیز مجهز بوده و می توان از آن در شبکه های کابلی بهره برد.

در مجموع می توان گفت که ترازوی دیجیتال فروشگاهی لیبل زن توزین صدر LSG 15A تمام نیازهای شما در یک محیط فروشگاهی یا تولیدی کالا را برآورده می سازد و یکی از مقاوم ترین و با دوام ترین ترازوهای موجود در بازار محسوب می شود.

شما می توانید برای دریافت قیمت ترازوی فروشگاهی و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ترازوی دیجیتال 30 کیلویی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود در این رابطه را در قسمت «نظرات» سایت ایده برتر ثبت نمایید.

 

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr LSG 15A





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 28 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی